Gönderen Konu: Polo Boğaz Kelebeği  (Okunma sayısı 586386 defa)

Çevrimdışı eroldemir73

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #434 : 16 Şubat 2009, 14:19:43 »
Valla ben ether ile temizledim geçen hafta arabanın sesi değişti 2 hafta oldu şimdi de araç rolantide iken kendiliğinden rolanti yükselip normale tekrar geri dönüyor bunu neden yapar bilen varmı
Tekrar temizleyin. Yaptırabilirseniz adaptasyon yaptırın.
Ben temizlerken WD40 kullanıyorum.

Logged

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #435 : 16 Şubat 2009, 16:31:52 »
wd40 yağlı bir sprey onun yerine würth parça spreyi var onu kullanırsanız daha çok verim alabilirsiniz.

Çevrimdışı eroldemir73

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #436 : 16 Şubat 2009, 17:23:29 »
wd40 yağlı bir sprey onun yerine würth parça spreyi var onu kullanırsanız daha çok verim alabilirsiniz.
boğaz kelebeğindeki kapak hareketli bir parça olduğundan yağlayıcı özelliğe sahip bu spray daha iyi düşünüyorum. :tamamdir
http://www.henkel.com.tr/cps/rde/xchg/henkel_trt/hs.xsl/1978_2153_TRT_HTML.htm
http://www.hepsiburada.com/wd-40-cok-amacli-pas-sokucu/productDetails.aspx?categoryid=455797&productid=hrwd40

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #437 : 16 Şubat 2009, 20:17:42 »
zaten yağlamana gerek yok karterden gelen yağ buharı o işi yapıyor aslında linkini verdiğim ürünle temizlik yapmak lazım ama biraz pahalı bu krizde bunla temizlersek evin yolunu bulamayız.
http://shop.wurth.com.tr/product_info.php/cPath/23/products_id/285?osCsid=df434v0r2rk0lrvopq5n631rp3

Çevrimdışı eroldemir73

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #438 : 17 Şubat 2009, 10:58:52 »
Bu spraylerin sonuçta ikiside iyi sonuç veriyor da bir önceki sayfada bahsettiğim bakımdan sonra arabanın stop etmemesine ne diyorsunuz.
Bakım yaptım, araba o günden beri bir kere bile stop etmedi. Acaba bir sorun mu var ;D
Araba stop etmesine o kadar alışmışım ki etmeyince problem var sanıyorum :D
temizleyince titreme yapmıyordu ama yinede stop ediyordu. bir türlü adaptasyon için götüremedim ki... ama şimdi hepten kesti.
filtreler+bujiler ve yağ değişti. bir de bor katkısı kullandım. öncesinde de triger değişmişti set olarak

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #439 : 17 Şubat 2009, 11:03:13 »
Bu spraylerin sonuçta ikiside iyi sonuç veriyor da bir önceki sayfada bahsettiğim bakımdan sonra arabanın stop etmemesine ne diyorsunuz.
Bakım yaptım, araba o günden beri bir kere bile stop etmedi. Acaba bir sorun mu var ;D
Araba stop etmesine o kadar alışmışım ki etmeyince problem var sanıyorum :D
temizleyince titreme yapmıyordu ama yinede stop ediyordu. bir türlü adaptasyon için götüremedim ki... ama şimdi hepten kesti.
filtreler+bujiler ve yağ değişti. bir de bor katkısı kullandım. öncesinde de triger değişmişti set olarak
yaptığın işlemler sonucu demekki stop ettiren sorunu ortadan kaldırmışsın ki araç artık stop etmiyor o yüzden hiç şikayet etme keyfini çıkar  :tamamdir

Çevrimdışı eroldemir73

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #440 : 17 Şubat 2009, 11:13:57 »
işte bende ne olabilir diye düşünüyorum. bir bağlantı kuramıyorum.

Çevrimdışı mikail

  • İleti: 768
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #441 : 17 Şubat 2009, 12:15:08 »
arkadaşlar bizim tek nokta enjeksiyon ventonun hava filtresinden gaz kelebegi kısmına giren hortumun icinde siyah plastik bir kısma pulu vardı bu parça araca giren oksijen miktarını düşürüyordu sanırım bu parçanın eksıklıgını soyle anladım aracım bazen calıstırırken motor ateslemeyı yapıyor gaz basınca devrını alıyor fakat sonra stop edıyor gaza bassamda nafile sankı arabayı calıstırıp hemen ardından kontak anahtarını kapamısım gıbı stop edıyor calıstırmkta ıse baya bi gucluk cekıyorduk soyle;arabayı calıstırır calıstırmaz gaza yükleniyor ve motorun aldıgı devirle arabayı ileri geri yürütüyodum tabi 2-3 denemede stop ediyor fakat daha sonra calısıyordu ve arac fazla yakmaya basladı acaba stop etme sorunum bu kısma pulundan olabilirmi?ve ben bu kısma pulunu nerden temin edebilirim gerekirse bulundugu yerin resmini koyayım bilgisi veya elinde bulunan arkadaslardan yardımlarını bekliyorum

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #442 : 18 Şubat 2009, 17:46:06 »
Arkadaşlar Şu boğaz kelebeğine dikkat!!!!!

Bilmeyen ustalar hemen boğaz kelebeğine atıyorlar suçu, bir kaç yazıda gördüm değiştirmelerine rağmn sorun çözülmemiş(biri vibrasyonlu çalışma). Heralde Uyanık ustalar kazanç kapısı olarak görüyorlar?????????????Boğaz kelebeği öyle kolay arızalanacak birşey değil. İyice emin olmadan değiştirmeyin bence
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #443 : 23 Şubat 2009, 13:20:15 »
abicim nasıl emin olabilirizki. temizletiyorum adaptasyon yaptırıyorum yinede stop var. elektroniğinden olabileceğini söylüyorlar. bide bizim poloların kronik sorunu oldugunu bilmeyenler enjeksiyon temizliği yaptırmalısın diyorlar.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #444 : 24 Şubat 2009, 00:26:37 »
wd40 yağlı bir sprey onun yerine würth parça spreyi var onu kullanırsanız daha çok verim alabilirsiniz.

WD40 Zaten yağlayıcı balata temizleyicisi kullanmak gerekiyor. power plus kullanıyorum ben 5TL.  Hatta kağıtla siliyorum hiç birşey sıkmadan oda işe yarıyor.WD40 kaliteli ince bir yağlayıcı sorun bundan kaynaklanıyor olmasın?
« Son Düzenleme: 24 Şubat 2009, 00:28:38 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #445 : 24 Şubat 2009, 00:30:39 »
BorPowerin faydası olabilir Piston üzerindeki aşınmalara yapıştığı için buharın segmanlardan yukarı sızmasını engeller diye tahmin ediyorum.Bende Bor Power da var
« Son Düzenleme: 24 Şubat 2009, 00:36:09 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #446 : 24 Şubat 2009, 00:35:32 »
ENDER ÖZEL VOLKWAGEN-AUDİ SERVİSİ tel 0312 394 11 98. gsm 0542 583 61 76 buraya sorun derim benim sorunumu burası halletti size de yardım edecektir veya bilgi verecektir.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı polo1999

  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #447 : 26 Şubat 2009, 15:29:51 »
polo1999 model arabam var..bende boğaz kelebeğinden çok çektim..çalışmıyor diye değiştirmeyide düşündüm,bir elektrikçide kontakt soketin den olduğunu söyledi..25 Tl aldım.şimdilik hiçbir sorunum yok..bilginiz olsun diye yazdım..her usta usta değil..polo nuza kötülük yapmayın..