Gönderen Konu: Flame Vosvos  (Okunma sayısı 47162 defa)

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Flame Vosvos
« : 16 Aralık 2006, 20:21:15 »
Merhaba arkadaşlar aracımın özelliklerini ve fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istedim
1973 model 1303 S

Modifikasyon

Solex çift karbüratör - Weber Çift Boğaz Tek Karbüratör, elektronik ateşleme, bosch 3 tırnak buji, Quick shifter, seri şanzıman(73 Varyant),performans buji kabloları, hafifletilmiş piston kolları, hafifletilmiş volan, Seramik debriyaj kiti ( 3'lü ),Angel eye farlar, 195/ 50 - 15 Bridgestone Potenza G III - 185/60-13 Hankook Lastikler, Bettle için üretilmiş performans egzoz, Disk frenler, Type-r shift light'lı devir saati, Type-r spor direksiyon, Type-r vites topuzu, spacer, siyah motor kapağı, spor amortisörler, sislerde çakar, motor içi neon, komple renkli cam, ön
karlık...

Şimdilik bu kadar ama neredeyse her hafta ufak da olsa bir değişiklik yapılıyor :)

Çift karbüratörlüyken



Tek karbüratörlüyken













Logged

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #1 : 16 Aralık 2006, 20:25:21 »
yorum yapmaya gerek varmı bilmiyorum ama cidden trde ilklerden birisi..can gazi paşa dönüşü videosu ve bir-iki video koyarsan bence daha güzel olur insanların aklında kaplumbağa gitse gitse ne kdr giderki diye düşünce var hep:)

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #2 : 16 Aralık 2006, 20:27:30 »
Bu motor videosu

http://www.youtube.com/watch?v=Aw5FpRYqIXw


Bu da gazipaşa dönüşü doğan motorlu bi 131 le :)

http://www.youtube.com/watch?v=Xdpf-7SfNfE

Bu arada alev atarken kontak kapatmıyoruz
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2006, 20:32:41 Gönderen: mecamir »

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #3 : 16 Aralık 2006, 20:43:50 »
Sesi çok güzel. Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle... ;)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #4 : 16 Aralık 2006, 20:45:53 »
gerçekten çok temizmiş.
sifirdan topladınız herhalde motoru.
tek den çifte dönmek kolay oluyormu yoksa genelde tek özel günlerde çift karbüratöre dönüyorsun.
birde var ve mümkünse gündüz yandan çekilmiş fotosunu koyarsan.
açık amvi siyah siyah jant kombinasyonu daha net gözükür.
güle güle kullanın
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #5 : 16 Aralık 2006, 20:50:04 »
şu arabanın dili olsada anlatsa kaç defa nlr yapıldı üzerinde...canın babası metin abide bizler gibi bu işlerin hastası allah hepimize öle bi baba nasip etsin:)tek çift olayı çokta zor değil aslında metin abiyle 6 satte çiftten teke çevirmiştik karb olayını...araçlarımızla ilgili bi motorla oynamadık geri kalan nerdeyse her şeyini kendimiz yapıyoruz...usta bulmak dert para verip iş yaptırıyorsun beğenmeyip sonrasında yine kendin yapıyorsun durum böle olunca bizde soyunduk bu işe:)

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #6 : 16 Aralık 2006, 20:53:09 »
Sağolun
Motoru sıfırdan toplandı. Genelde tek karbüratörle kullanılıyo zaten tek karb. da weber çift boğaz olduğu için aracı yeterince besliyo. Çift karbüratörler bir kenarda duruyo :) Değişeceği zaman babam değiştiriyo ( bu 16. vosvosu )







Çevrimdışı spy

  • İleti: 498
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #7 : 16 Aralık 2006, 22:01:25 »
çok güzel ya.. allah kaza bela vermesin..
bayılıyorum vosvoslara, hey gidi eski günler :)
ama bi tavsiye olarak bisey soylemek istiyorum.. motor ısıklandırmasını motor kapagına baglasan ,acılınca yansa bence daha hos olur, bizim burdaki halk otobuslerini andırıyor..

bu arada vosvosun nekadar gidebilecegini biz iyi biliyoruz ;) gecen draglarda da herkes gordu zaten :)

Çevrimdışı TuningLINE

  • İleti: 2943
  • Polo Community
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #8 : 16 Aralık 2006, 22:04:22 »
çok güzel maşallah Allah kaza bela vermesin ;)
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #9 : 17 Aralık 2006, 00:18:39 »
kazasız belasız, eline sağlık.

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #10 : 17 Aralık 2006, 10:18:34 »
ama bi tavsiye olarak bisey soylemek istiyorum.. motor ısıklandırmasını motor kapagına baglasan ,acılınca yansa bence daha hos olur, bizim burdaki halk otobuslerini andırıyor..

Tavsiye ettiğiniz ilk sıralarda yer alıyor zaten, TR'de belki de ilk olacak bir çalışma için fizibilite etüdü yapıyoruz :) Teşekkür ederim

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #11 : 17 Aralık 2006, 11:53:54 »
emegınıze saglık...
bende severım vosvosları..

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #12 : 22 Aralık 2006, 22:31:56 »
start düğmesinide görsek :)çok sekil oldu devir saatiyle birlikte...

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Flame Vosvos
« Yanıtla #13 : 07 Mart 2007, 00:45:39 »
xenon varmış araçta doğrumu ;D