arkadaslar 1980 gls 1300cc ateşleme sistemi komple değişti (bujiler platin tevzi makarası endiksyon bobını) ve karburatoru ayarlattım bi kackez ama bi türlü fazla yakmasını engelleyemedim. kmye 350 ykr yakıyo yani herseyi bir kackez gözden geçirip ayarlamaya ragmen cok yakıyor artık arabadan sogumaya basladım gaz pedalına basmaya korkuyorum. motordada bi sorun yok karburator ayarını komple temızletıp iyi bi ustaya ayarlattırdım hersey normal degerlerınde gözukuyo. sıfır karburator alıcam bulamadım. ki zaten ayarlayan usta ve daha oncekı gittigim yerlerdede gerek yok dediler. yani yapılacak herseyi yaptırdım artık midem bulanmaya basladı. şimdi bu karburatoru arastırırken nette acaba dedım bu arabaya daha yuksek cc bı motorun karburatorunumu takmıslar cunkı su an ustundekınde solex 34pıct-3 yazıyor bunun 28pıct 30 pıct ve 31 pıct olanlarnı gordum hatta vosvos sitesinde 34pict olanın 1600cc motorlar ıcın oldugunu gorunce aklıma takıldı bu arada benım kı vosvos diil golf vosvosların karburatoruyle aynı dıye duymustum bırınden bi bakım dedim 1980gls 1300cc teknık verılerınde goremedım acaba bu modelın orjınal karburatoru uzerındekı gıbı solex 34pıct mi ? yoksa 28pıct veya 31pict mi olması gerekıyo lütfen bilen biri yardım etsin ne yapıcamı bılmıyorum artık.bide bu rolanti müşürünün bobine giden giden kablosunu cıkardıgımda bi değisiklik olmuyor kimi bişe olmaz kimide yok calısmaz ole falan dıyo ama calısıyo yani kablosunu cıkardıgımda.