Makineye bağlayıp baktınız mı hata var mı yok mu?
TPS e giden kablolar egzos manifoldu üstünden geçiyor, haliyle ısınıp kopması kronik. Bu sorunla İngizler de çok karşılaşıyor. O kablolara bir bakabiilirsin, çok sertleşmişse kopma muhtemeldir zaten. Soketini çıkarttığında da eğer sorun kablolarda veya sensördeyse kesikliği yapmaması gerekiyor.
Bir diğer ihtimal de benzin pompası, yüksek devirlerde yetiştirememe gibi bir durum da olabilir.
Başka bir ihtimal de, Bir polo classicde karşılaşmıştım, ısınınca kesiklik yapıyordu, sigorta kutusundan şalter kapatır gibi çok az ses geliyordu. Devir saati kesiklik yaptığı anda 0'a iniyordu. Onun da sorunu devir sensörüydü yanlış hatırlamıyorsam.
İlk ihtimal daha kuvvetli ama makineye bağlamakta fayda var yine de.